15 Eylül 2015 Salı

Evlatlık arayanlar , Evlatlık edinmek isteyenler , evlatlık bebek vermek isteyen aileler

 

Öncelikle Herkeze SELamun aLeyKum .

Arkadaslar HukukSal olarak Bu Sitede Kesinlikle Ticaret aMaçLı Yardımlaşma Yada Çocuk Ticareti YaSaktır. .
Ben Bundan 5 yıl Önce tıklamanken Adlı Sitemde Bu YaSakları Bilmiyordum ve Yaptıgınız Yorumları Okumadan OnayLıyordum .
3 Beş aile Bana ulaştı Dua'Lar Etti Tesekkür Etti Nasıl olmuşsa Evlat Sahibi Olmuslar.
Herne iSe 1 gun 1 Kadın aradı Beni VE Beni Savcılığa vereceğini SöyLedi Dedim Sebep ?
Sitenizde biri Beni Dolandırdı Gibisinden Bişiler SöyLedi Benim aLakam olmadığını ve Dİlediğiniz Sekilde Dilediğiniz MerciLere Sikayet edebilirsiniz Benim Vicdanım Rahat Cevabını verdim .
Ama içim Rahat Deildi Yorumları Takip ederek İzmirde 1 Kahveci Buradaki EVLAT Hasreti Çeken insanların bu Zayıf Tarafını Kullanarak Onlardan Yol Parası Yemek Parası Güvenilirlik Parası vsvs almışta Almış.
Sonra Zaten Bu Sitelere Cok odaklanma Oldu Tv'lere Cıktı Haber manşetlerine Tasındı .
Size Bu Siteleri 10 Senedir Takip eden 1 ADMİN Olarak insanlara Guvenmemenizdir . Tanıstıgınız insanlara Telefonunuzu vermemenizdir.
Genelde zaten Bu Sitelerde Yaptıgınız YORUM Yazılarınız içerisinden Numaralarınız Yada Mail adresleriniz Silinmektedir .

ŞİMDİ BEN YORUM YAPAN ARKADASLARA GEREKLİ UYARI VE ACIKLAMALARI YAPMIŞ BULUNMAKTAYIM  !!

Sizler inşallah bu yazdıklarımı DİKKAT'e aLır ve yorumlarınızı Sayfamıza Bu Sekilde İletirsiniz.
Evlat Sahibi olma çabası Yada Gayreti içerisine Girip Kendinizi Evlat hasreti Bilmez Allah Korkusu bilmez HaySiyetsizlere Kandırtmayın . Lütfen Dikkat edin

3 yorum: